Skip to main content
Cartell de l'activitat
Data inicial de l'activitat
17/07/2026-19:45
Descripció de l'activitat

La Festa Major de Santa Magdalena dona el tret de sortida el divendres 17 de juliol amb una jornada plena de tradició, cultura popular i música. Els actes començaran a les 19:45 h a la Plaça Major amb el tradicional repic de campanes, seguit del pregó de Festa Major a les 20h, que marcarà oficialment l’inici de la celebració. 

A les 22h, la Plaça Major serà el punt de partida de la cercavila de foc amb Els Aguilots de Bonastre, que recorrerà diversos carrers del municipi abans de tornar a la plaça. En finalitzar, tots els assistents podran gaudir d’una sindriada popular, gentilesa dels Aguilots. 

La festa continuarà a partir de les 00:30h a la Plaça de l’1 d’Octubre amb la tradicional Nit de l’Empalmada, que comptarà amb l’espectacle de The More Than Party, sessió de DJ fins a la matinada i la Carpa Jove Baix Penedès. Per als qui encara tinguin ganes de festa, la nit acabarà amb l’empalmada pels carrers del poble al ritme de la patxaranga “Cafè, Copa i Puro”, i amb coca i xocolata per a tots els participants. Una jornada pensada per donar la benvinguda a la Festa Major amb un programa que combina els actes més tradicionals amb propostes festives per a totes les edats. 

Descripció breu
Divendres 17 de juliol, la Plaça Major i la Plaça de l’1 d’Octubre acolliran la jornada inaugural de la Festa Major de Santa Magdalena. Una tarda i nit plenes d’actes amb el repic de campanes, el pregó, la cercavila de foc amb Els Aguilots de Bonastre, una sindriada popular i la tradicional Nit de l’Empalmada amb música en directe, DJ i la patxaranga “Café, Copa i Puro”.