Descobreix la rica historia vitivinícola de Calafell amb la "Ruta Patrimonial: Rases i Rabasses. Quan el vi es feia a les cases”, que tindrà lloc el dissabte 13 de juny de 2026, de 19h a 20:30h. Aquesta activitat gratuïta, amb una durada aproximada d’1 hora i 30 minuts, et convida a explorar la cultura del vi a la regió, des de l’Antiguitat fins al segle XX.
El punt de trobada serà a la Vil·la Romana del Vilarenc, un lloc emblemàtic que et transportarà a temps passats. A mesura que avancis en el recorregut, gaudiràs d’un itinerari comentat que inclou trams de vinyes, on podràs aprendre sobre les tècniques tradicionals de vinificació i la importància del vi en la vida quotidiana dels nostres avantpassats.
Es recomana portar calçat còmode per gaudir al màxim de l’experiència. Recorda que és necessari fer una reserva prèvia al telèfon 977 69 46 83 o a través del correu electrònic calafellhistoric@calafell.cat, ja que l'organització es reserva el dret de cancel·lar o posposar l’activitat si no s’assoleix un nombre suficient de reserves o si les condicions meteorològiques no són favorables.
No et perdis aquesta oportunitat única de connectar amb la història del vi a Calafell i gaudir d’una tarda cultural inoblidable.